Od 11 maja zmieniono organizację Urzędu Miejskiego.
Do najważniejszych zmian należy likwidacja dwóch wydziałów, które podzielone były jeszcze na 5 referatów. Na czele każdego z referatów stał kierownik. Natomiast pracę kierowników nadzorowali naczelnicy wydziałów. Dodatkowo funkcjonowały dwa referaty: referat administracyjno-organizacyjny nadzorowany przez kierownika i sekretarza oraz referat finansowy, który kierowany był przez skarbnika. Taki podział zadań i kompetencji znacznie wydłużał proces decyzyjny oraz obieg dokumentów.
Obecnie w urzędzie funkcjonuje 6 wydziałów, którymi zarządzają kierownicy. Są to: Wydział Administracyjno-Organizacyjny, Urząd Stanu Cywilnego, Wydział Edukacji, Promocji i Spraw Społecznych, Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska, Wydział Gospodarki i Rolnictwa oraz Wydział Finansowy.
Wprowadzone zostało stanowisko zastępcy burmistrza, którym została Pani Anna Arsenijević. Pani Anna ma wykształcenie wyższe w zakresie administracji publicznej oraz zarządzania w sporcie (dyplom uczelni francuskiej). Doświadczenie zawodowe w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i księgowości zdobyte w firmach międzynarodowych. Posiada biegłą znajomość języka francuskiego, angielskiego oraz znajomość użytkową języka serbsko-chorwackiego.
Chcąc usprawnić przepływ informacji oraz przejrzystość działania Urzędu Pani Anna Arsenijević zajmie się cyfryzacją urzędu oraz wprowadzeniem nowoczesnych e-usług, których źródłem finansowania będą fundusze unijne.
Forum
Brak odpowiedzi na forum w tym temacie
Opcja odpowiadania na forum jest aktualnie niedostępna.